هردو بدانیم...

—————–هـــر دو بـــدانـــیـــم ——————

برخی نمی‌دانند کارمند یک اداره، کارگر یک مجموعه، معلم، استاد دانشگاه و هر صنف دیگر اگر در برابر پولی که دریافت می‌کند، کم کاری کند، پول دریافتی‌اش حرام است.

این پول حرام با پول دزدی تفاوتی نمی‌کند.

به من گفته‌اند در برابر هشت ساعت کار در روز 80هزار تومان به تو می‌دهیم؛ اما من شش ساعت کار انجام می‌دهم و این 80 هزار تومان را می‌گیرم. پس آن بیست هزار تومان دیگر حرام است؛ زیرا در برابرش کاری انجام نداده‌ام.
به استاد دانشگاه می‌گویند در مقابل 50 ساعت وقتی که برای راهنمایی یک پایان نامه می‌گذاری، یک میلیون تومان به تو تعلق می‌گیرد؛ ولی او 20 ساعت وقت می‌گذارد و این یک میلیون تومان را می‌گیرد و … .

پدران عزیز! مادران بزرگوار!

یقین داشته باشید که اگر پیش از تولد کودک و پس از تولد او به پرهیز از حرام و معصیت توجه داشته باشید و اگر از دستتان در رفت، خیلی زود توبه کنید، وظیفۀ خودتان را در این مقطع به خوبی انجام داده‌اید؛

اما اگر به این نکته توجه نکنید؛ حتی اگر تمام ریزه‌کاری‌هایی را که در روایات آمده عمل کنید، باز هم نمی‌توانید خیالی آسوده داشته باشیم

√ استادعباسی_ولدی

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.