دکتر جلیلی

✔️ در برنامه با مردم ، آقای جلیلی با مردم گفتگو کرد:

۱. از نقش مردم سخن گفت. نقش مردم در انتخاب‌هایشان.

۲. او گفت با مطالعه شب امتحانی نمی‌شود برنامه ریزی کرد و بنده و عده زیادی ذهنمان را روی حاشیه ها و لابی‌ها بستیم تا بدون مناسبات جناحی، در دولت سایه با هزار نفر نشستیم و برنامه نوشتیم.

۳. گفت انواع مدیران در سطوح مختلف در جمع ما بودند. با این حال، ۱۴۰ بار به نقاط مختلف سفر کردم.

۴. گفت رئیس جمهور بعد حتی یک روز هم وقت تلف کردن ندارد. من بیشتر از این که نگران تهدیدات داخلی باشم، نگران عدم استفاده از ظرفیت های داخلی هستم.

۵. در حالی که از روی متن می‌خواند و کاغذ به کاغذ ورق می‌زد از اهمیت جریان حاکمیت ریال و ضرورت رعایت ضوابط در تسهیلات بانک‌ها سخن گفت.

۶. او اولویت دوم دولتش را مشارکت فراگیر همه آحاد در پیشرفت کشور عنوان کرد. گفت رشد ۸ درصد به همین شرط می‌تواند محقق شود.

۷. دانشگاه‌ها باید ماموریت داشته باشند که در رشد اقتصادی ۸ درصد مشارکته داشته باشند.

۸. وقتی دوربین را نزدیک میبرند، دکتر جلیلی عزیز در هر ثانیه یک پلک میزنند و زیر چشمشان تیره شده است. و وقتی در انتخاب کلمات می‌مانند، چشمشان را به طور کامل می‌بندند. نگران سلامتی‌شان شدم. ان‌شاءالله سلامت و تندرست باشند.

۹. به روستاها اشاره کردند. به روستایی اشاره کردند که ۲۰۰ کارگاه دارد.

۱۰. جلیلی از لزوم تعامل سازنده با اکثر کشورها سخن گفت. که حتی در شرایط تحریم، با اکثر کشورها کار کرده ایم و اجازه نگاه جزئی نگر در این خصوص به کسی نمی‌دهند تا همچنان عمیق به این موضوع نگاه شود.

۱۱. گفت ما نه تنها باید غفلت‌های تاریخی را جبران کنیم بلکه باید نگاه تحولی داشته باشیم. و به نقش تمدنی خودمان اهتمام بورزیم.

این برنامه با بسم الله زیبایی که جلیلی در پایان متنش گفت، تمام شد.

جناب دکتر جلیلی بیشتر از این که از #برنامه‌ها و یا #کارنامه و سوابقشان سخن بگویند ترجیح دادند که از #رویکردها سخن بگویند. و اول و آخر مقاله‌ای که آن را به زیبایی خواندند ، از نقش مردم سخن گفتند و فرصت‌ها و جهش‌ها.

برایشان آرزوی موفقیت و بهروزی و سلامتی داریم.

به نقل از کانال حدادپور جهرمی 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.