دشمنان به دروغ از مرگِ دختر جوان اظهار تأثر می‌کنند

​◇رهبر انقلاب با اشاره به حوادث اخیر در کشور: برنامه ریزی این اغتشاشات کار آمریکا، رژیم جعلی صهیونیستی و مزدوران آنها بود / دشمنان به دروغ از مرگِ دختر جوان اظهار تأثر می‌کنند

◇ اگر قضیه این دختر جوان هم نبود، بهانه دیگری به‌وجود می‌آوردند تا امسال در اول مهر، در کشور ناامنی و اغتشاش ایجاد کنند. یک بهانه‌ی دیگری درست میکردند برای اینکه امسال در اول مهر در کشور ناامنی درست کنند، اغتشاش درست کنند. کی این برنامه‌ریزی را کرده؟ بنده به صراحت میگویم این برنامه‌ریزی کار آمریکا، کار رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی و دنباله‌روهای آنها است. نشستند برنامه‌ریزی کردند، برنامه‌ریزی کردند. عمله و مزدوران و حقوق بگیران آنها و بعضی از ایرانی‌های خائن هم که در بیرون از کشور هستند به اینها کمک کردند.

🔹 بعضی‌ها تا ما میگوییم فلان حادثه را دشمن خارجی ایجاد کرده، روی این کلمه‌ی دشمن خارجی کأنه حساسیت دارند، تا میگوییم آقا این کار کار خارجی‌ها بود، کار دشمنان خارجی بود، فوراً سینه سپر میکنند برای دفاع از سازمان جاسوسی آمریکا یا صهیونیست‌ها؛ انواع تحلیل را، انواع لفاظی‌های مغالطه‌آمیز را میکشند وسط برای این که اثبات کنند که نه پای خارجی‌ها، دست خارجی‌ها در این قضیه وجود نداشته.

🔹 من سؤال میکنم در دنیا، اغتشاش‌های زیادی به‌وجود می‌آید و در اروپا و به خصوص فرانسه و پاریس هر چند وقت یک‌بار اغتشاش مفصلی به‌وجود می‌آید اما آیا تاکنون شده است که رئیس‌جمهور آمریکا مجلس نمایندگان آمریکا از اغتشاشگران حمایت کنند و بیانیه بدهند؟ آیا سابقه دارد که پیام بدهند و بگویند در کنار شما هستیم؟ آیا سابقه دارد رسانه‌های جمعی وابسته به سرمایه‌داری آمریکا و مزدوران آنها همانند برخی دولت‌های منطقه و از جمله سعودی‌ها از اغتشاشگران در این کشورها حمایت کنند؟

🔹 و آیا سابقه دارد آمریکایی‌ها اعلام کنند که ما فلان سخت‌افزار یا نرم‌افزار اینترنتی را در اختیار اغتشاشگران قرار می‌دهیم تا به راحتی ارتباط برقرار کنند؟ چنین چیزی در هیچ جای دنیا، در هیچ‌یک از کشورها سابقه دارد؟ اما اینجا اتفاق افتاد، نه یکبار، نه دوبار، بارها و بارها، خب چطور شما دست خارجی‌ را نمی‌بینید، چطور انسان هوشمند احساس نکند که پشت صحنه‌ی این حوادث دستهای دیگری در کارند، سیاستهای دیگری در کارند، به دروغ اظهار تأثر میکنند برای اینکه یک نفری از دنیا رفته، دروغ میگویند، به هیچ وجه متأثر نیستند، خوشحالند، شادمانند برای اینکه یک بهانه‌ای بدست آوردند.

۱۴۰۱/۰۷/۱۱

 Khamenei.ir

http://eitaa.com/kanonrahpooyan

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.