توصیه های برای ماه مبارک رمضان

ه


چون ماه رمضان است، چند توصیه هم به شما دوستان دارم: 

۱- اوّل این که بالاترین عبادت در این ماه چیست؟ بکوشید در این ماه، گناه نکنید و از شما گناه صادر نشود. این بر طبق روایات برترین عبادت هاست. البته اگر بتوانید عمل های دیگرتان را هم انجام بدهید

۲- دوم این که با قرآن، بیشتر انس بگیرید. دقت کنید در قرآن، از ترجمه و تفسیر قرآن استفاده کنید. به هر علتی اگر قرآن را نمی توانید بخوانید، به آن که می خوانَد گوش بدهید. گوش دادن برای این جور آدم ها مثل خواندن قرآن است.

۳- سوم از دعا غفلت نکنید. اگر سواد دارید، دعای معصوم بخوانید. دعای معصوم یعنی دعایی که از زبان معصوم صادر شده که هیچ خطا و اشتباه و خلاف فصاحت و خلاف بلاغت هم در آن نیست. اگر هم سواد ندارید، هرچه می خواهید، خودتان از خدا بخواهید. خدا از خواستن خوشش می آید. 

۴- چهارم تا می توانید در این ماه کمک مالی کنید. چه قدر خوب است که ثروتمندانِ هر شهری، ستادی تشکیل بدهند و از نیازمندهای سطح پایین اطلاع پیدا کنند و به آنها کمک نمایند، خاصّه به ازدواج جوانان و جهاز دختران دم بخت که ان شاء الله برای عاقبتشان خوب است

📚 منبع

خطبه نماز جمعه حضرت آیت الله مشکینی

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.