والد سوم

کتاب والد سوم

نویسنده:علیرضا تراشیون

ناشر:نشر معارف

تعدادصفحات:۸۸صفحه

این کتاب به تاثیر رسانه‌ها بر تربیت فرزندان می‌پردازد و سعی دارد نشان دهد چطور در جهان امروز رسانه هم کودکان را تربیت می‌کند.

درگذشته، تربیت محدود به چهاردیواری به نام خانه و والدین می‌شد و عوامل بیرونیِ مانع تربیت کمتر بود. حداکثر نگرانی والدین این بود که فرزندشان به آسیب‌هایی چون اعتیاد، بزه‌کاری و… دچار نشود.

اما امروز در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که مرزهای تربیتی برداشته شده و بدون تردید عواملی فراتر از محیط خانه همچون: ?رسانه‌ها، بازی‌های رایانه‌ای، اینترنت و فضاهای مجازی و… در امر تربیت تأثیرگذار هستند 

این کتاب را به تمام والدین و مربیانی که با کودکان سر و کار دارند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب والد سوم

در تمام دنیا کشورهایی که تنها، دغدغه تربیت دارند- نه «تربیت دینی»، چون تربیت دینی یک درجه بالاتر از تربیت‌هایی است که امروزه در کشورهای دیگر انجام می‌گیرد- یعنی کشورهایی که داعیه حداقلی تربیت را دارند، در حال ترویج سواد رسانه‌ای در کشور خود هستند

تماشای بیش‌از حد رسانه، فارغ از محتوای خوب یا بد آن، آسیب‌رسان است و اگر محتوای آن نیز کنترل‌شده نباشد، آسیب‌های بیشتر و جدی‌تر خواهد رساند. 

لینک مطالعه و خرید کتاب

?https://b2n.ir/r07306

قیمت کتاب:۲۵۰۰۰تومان

  • 5 stars
    ...
    نظر از: ...
    1400/12/10 @ 04:35:00 ب.ظ

    ... [عضو]

    سلام. کتابشو دارم. کلا دنبال کردن حرف ها و اثر های استاد تراشیون برای خانواده هایی که می خوان انسانی زندگی کنند لازم و ضروریه.
    ممنون بابت معرفی کتاب

  • پاسخ از: مهنــــا
    1400/12/10 @ 07:04:27 ب.ظ

    مهنــــا [عضو] 

    سلام بله واقعا همینطوره
    ممنون از حضور پرمهرتون

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.