خدمت

بیش از همه، شما موظفید که هوای همسرتون رو داشته باشید و قربون صدقه اش بروید، بیش از همکارتون در اداره، بیش از زن همسایه و حتی بیشتر از پدر و مادرتان هوای همسرتان را داشته باشید.

 

زیرا آبرو و پول و اعصاب و همه چیزتان در دست اوست.پس از نادانی هست که نادیده اش بگیرید و جلویش بلند نشوید و چاغانش نکنید . و از نادانی است که مسخره اش کنید و دستش بیاندازید و شب در آغوشش بخوابید و صبح اخمو بلند شوید و به تلفن هایش با هیجان پاسخ ندهید و قربون صدقه اش نروید.

 

اگر می خواهید شما را (بدون تعارف)، نادان خطاب نکنم، او را ببخشاید و کمر خدمت برای او ببندید و او را نرم کنید که دنیا و آخرت شما در رضایت همسر شماست. در این شرایط خدمت گذاری شماست که اگر کسی به خانم شما پیشنهاد رابطه داد، او به سلامت بر خواهد گشت. آیا شما فکر می کنید که همسر شما در خطر نیست؟ شوهر شما چطور؟

 

از آنجایی که آبرو و پول و اعصاب و همه چیزتان در دست همسر شماست، خواهشمند است که” بدون در نظر گرفتن رفتار و واکنش همسرتان” از این به بعد قربون صدقه اش بروید و به او خدمت کنید، که من تضمین می کنم که همسرتان بیشتر رفتارهای زشتنش را کنار خواهد گذاشت و با الگو برداری از شما، به دور شما خواهد گشت، البته با این شرط بسیار مهم که در رفتارتان ثبات قدم داشته باشید و خسته نشوید و رفتار خوبتان گاهگاهی نباشد و ثبات داشته باشد.


دکتر ایمانی فر

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.